Tuesday, January 17, 2012

Bye Bye Jill & Blusher

Hamster aku dua ekor dah dijual..

Kisahnya macamni,,
Haritu makcik aku datang umah, dan dia kata dia teringin nak bela hamster,
Sebab dia kata, dia pernah bela dulu, tapi mati..
Dia jeles le tue, aku punya hamster dah beranak pinak..

Last-last, aku bagi jelah kat makcik aku,,
Aku jual anak kepada Julie batch 2 iaitu Jill n Blusher,

Yang hitam tu, Jill (jantan), n putih tu Blusher (betina)
*tangan adik aku, tangan aku cerah sikit.. :P

Makcik aku tanya aku bape hengget sekor,
Aku mula-mula kata RM5 jelah sekor,
Pastu pakcik aku bagi duit,,
Ka-ching, ka-ching = RM50

Aku hah? takde duit tukar,,, Last2, keep the change..
Hahaha, nasib baek ditakdirkan dompet aku takde duit tukar,,
Dapat RM50 hengget..

 Tapi sedih pula, bila tengok Jill n Blusher ni, aku jaga dorang dari kecik..
Ni umur dorang dah 1 bulan 2 minggu..
Takpelah, dah ramai dah anak-anak aku, ibu aku cuba tenangkan aku..
Adik aku sorang tu, menangis macam mati apa lah..
Sebab dia sayangkan depa ni..


Bye bye Jill n Blusher,, Papa rindu n sayang sama kamu...
Jaga diri baik-baik k..




Sekian~~

No comments:

Post a Comment