Thursday, September 8, 2011

HAMSTERKU YANG COMEL

Memperkenalkan hamster cute saya!

Hamster saya jenis dwarf hamster je. Saya suka hamster yang kecik-kecik sebab dorang semua cute naknya bila time tido. Macam-macam gaya ada. Ada yang kuak lentanglah, ada yang tido kepala kat bawahlah. Tak caya? tengok gambar kat bawah ni. *hasil google.

alolo, comelnya. Rasa nak pijak-pijak. :D

Cute an?

Ni pula rasa macam nak makan je.

Saya ada 4 ekor hamster jenis winter white n winter pearl n winter sonata (ada ek?:P). Nak jadikan cerita,  terbeli hamster ni tanpa dirancang. Masa petang tu, nak teman kawan pegi beli barang-barang untuk buat arca. Yes, im art student. Pastu, ternampaklah kedai binatang. Alang-alang tu suruh dia singgah kat situ jap. Tanpa diduga, ternampak hamster yang banyak dalam balang, semua cute2. Apalagi, kemudian TERbeli. Nasib ada "ter" boleh dimaafkan. Beli dua ekor je sepasang RM16. Gila murah. 

Yang betina namannya JULIE, yang jantan ROMIE. (konon-konon romeo & juliet ah).

Ni gambar dorang

Julie tengah makan timun.

Julie n Romie tenga tidur sambil mengimpikan satu basket buah-buahan.


Dari dua ekor, teringin nak beli lagi sepasang. Pastu, haritu saya ajak kakak saya pegi mid valley. Singgah jap kat Pets Wonderland. Hajat hati sebenarnya nak shopping hamster punya accesories, pastu TERnampak sesuatu yang cukup comel. Apalagi pegilah beli. TATAPIII, harganya mahal. seekor je dah RM25. Takpe nak jugak. Terus beli. wee~~

Nama dorang Kim and Princess. 

Princess ^^ jenis winter white

Kim tengah rehat. Jenis Winter Pearl.

So, comel tak hamster saya? *konon dia sorang jelah yang ada hamster comel.

No comments:

Post a Comment